οχι διαιτησία τύπου Σπάθα, (κόκκινες, φάουλ, κόρνερ κα)... κατευθείαν το (πέτσινο) πέναλτυ και μετά... βλέπουμε!!!!!
=========================================================================
Κάποιοι φίλοι αντέδρασαν, λένε ότι τα παραλέω περί διαιτησίας, στημένων ματς, στοιχήματος και άλλων παράδοξων, που βγάζουν μάτια φυσικά.... Τώρα αν μέσα σ' αυτούς περιλαμβάνεται κ ο ΟΣΦΠ, δεν νομίζω ότι αποτελεί κ καμμία εκπληξη μεγέθους.... μη τρελλαθούμε κιόλας!!!! |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου