10 Νοε 2014

Σαφείς οι εντολές....στον Λαμπρόπουλο

οχι διαιτησία τύπου Σπάθα, (κόκκινες, φάουλ, κόρνερ κα)... κατευθείαν το (πέτσινο)  πέναλτυ και μετά... βλέπουμε!!!!!

=========================================================================
Κάποιοι φίλοι αντέδρασαν, λένε ότι τα παραλέω περί διαιτησίας, στημένων ματς, στοιχήματος και άλλων παράδοξων, που βγάζουν μάτια φυσικά.... Τώρα αν μέσα σ' αυτούς περιλαμβάνεται κ ο ΟΣΦΠ, δεν νομίζω ότι αποτελεί κ καμμία εκπληξη μεγέθους.... μη τρελλαθούμε κιόλας!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου