15 Μαΐ 2015

ΣΑΤΟΡΟΥ = Χ1

Αχαστη η ΣΑΤΟΡΟΥ από την ΧΑΒΡΗ

Να γιατί θα προτιμήσω το...Χ1 !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου