ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ
οι καιροί ου μενετοί...!! ΣΟΛΩΝ ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ_______ (οι ευκαιρίες δεν περιμένουν)
powered by
Agones.gr
-
pame stoixima
16 Απρ 2015
ΚΑΣΙΒΑ-ΚΑΣΙΜΑ
Πράγματι φαίνεται ακατανόητο, οι χαμηλότεροι ΑΣΣΟΙ, δεν κέρδισαν, ενώ οι υψηλότεροι τα κατάφεραν... Τι θα γίνει τώρα..??
Την εξήγηση την δίνει η ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΙΚΗ του BETANALYSIS !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου