16 Απρ 2015

ΚΑΣΙΒΑ-ΚΑΣΙΜΑ

Πράγματι φαίνεται ακατανόητο, οι χαμηλότεροι ΑΣΣΟΙ, δεν κέρδισαν, ενώ οι υψηλότεροι τα κατάφεραν... Τι θα γίνει τώρα..??
Την εξήγηση την δίνει η ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΙΚΗ του  BETANALYSIS !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου